Згідно з історичними записами, 30 грудня 620 року в небі з'явився загадковий “хвіст фазана”. У той час знак вважали поганою ознакою. Сучасні вчені, озираючись назад на записи, задавалися питанням, чи могло видовище бути викликано сяйвом або кометою. Втім, відповідь виявився більш простим, ніж думали вчені.

комета, фото Pxhere

Виявилося, це була рідкісна різновид полярного сяйва, хоча в ті часи вчені вважали, що це поганий знак.

Крім того, дослідники визначили положення магнітного полюса Землі в 620 році, щоб з'ясувати, чи могло світіння верхніх шарів виникнути в районі Японії в той час. З'ясувалося, що магнітна широта Японії в 620 році відрізнялася від сучасної: тоді вона становила 33 градуси, в той час як зараз 25 градусів. Завдяки нарисам стародавніх японців вчені змогли з'ясувати про існування рідкісного північного сяйва з червоним відтінком.

планета Земля, фото Pxhere

Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що експерти назвали топ найпопулярніших браузерів за лютий 2020 року. Звичайно ж, з великим відривом у лідерах залишається Google Chrome, але ось на другому місці несподівано з'явився Microsoft Edge, які раніше був потрібен тільки для скачки інших браузерів.

Як повідомляв Знай.uа, оновлення iOS 13.4 виявили згадка про iPhone 9. Судячи за інсайдерською інформацією, смартфон покажуть публіці вже найближчим часом. Якщо бути точним, то анонс нібито запланований на 15 квітня.

Також Знай.uа повідомляв, що компанія Microsoft запатентувала унікальний смартфон відразу з трьома екранами. Правда, останній з них не такий вже і функціональний, але точно сподобається публіці.