Незважаючи на те, що у нас зазвичай є досить гарна довідка за всіма видами сплесків і плям, виявлені нашими телескопами, було б нерозумно припускати, що ми бачили все, що можна побачити у великій, широкій Всесвіту. Показовий приклад: радіотелескопи виявляють новий тип сигналу, від якого астрономи чешуть голови.

Загадкові об'єкти в космосі, gizchina

Загадкові космічні об'єкти, мають круглу форму.

Міжнародна команда астрономів на чолі з астрофізиком Реєм Норрісом з університету Західного Сіднея в Австралії назвала їх ORC - скорочено від “Odd Radio Circles” - у новій статті, опублікованій в arXiv і представленої Nature Astronomy, де вона очікує експертної оцінки.

“Кругові елементи добре відомі в радіоастрономічних зображеннях та зазвичай представляють сферичний об'єкт, такий як залишок наднової, планетарну туманність, околозвездную оболонку або диск”

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

“Вони також можуть виникати з-за артефактів зображення навколо яскравих джерел, викликаних помилками калібрування або неадекватною деконволюцией. Тут ми повідомляємо про виявлення класу кругових ознак у радиоизображениях, які, мабуть, не відповідають жодному з цих відомих типів об'єктів або артефактів, швидше, схоже, це новий клас астрономічних об'єктів ".

в космосі, фото:CNN

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що інсайдер назвав ціни на iPhone 12 без навушників і адаптера в комплекті. Що дивно, смартфон не подешевшає, якщо порівнювати з попередниками. Втім, за рахунок навушників і адаптера компанія змогла здешевити виробництво.

Як повідомляв Знай.uа сервіс Карти Google навчили показувати світлофори. Досить зручна функцій, особливо, якщо врахувати, що в мегаполісах постійні пробки, і деякі маршрути можуть істотно заощадити час.

Також Знай.uа повідомляв, що Ілон Маск пообіцяв повністю автономну Tesla. Повідомляється, що технологія отримає рівень водіння 5, що означає, що автопілот може самостійно керувати авто, і навіть допомогу людини не потрібна.