Вчені ідентифікували на поверхні Венери 37 вулканічних структур, які нещодавно були активними і, ймовірно, залишаються активними досі. Про це повідомляє Reuters.

Це означає, що планета все ще є геологічно активною, а не "спить", як вважалося до цього.

У рамках дослідження науковці зосередили свою увагу на кільцеподібних структурах, які називають коронами. Їх утворення викликане підйомом гарячої породи з надр планети. Вчені змоделювали механізм, з допомогою якого формуються вулканічні об'єкти.

Потім вони порівняли отримані дані з 133 знімками вулканічних корон, які були зроблені місією "Магеллан" у 1990-х роках. Виявилося, що 37 з них були активні в останні два-три мільйони років, що дуже мало з геологічної точки зору.

"На мою думку, багато з цих структур активні і зараз", - заявив геолог з Університету Меріленда Лорен Монтезі.

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків В Україні змінюють правила виплат для ВПО: потрібно принести один документ Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки

Багато з корон Венери знаходяться в південній півкулі планети. У їх число входить і гігантська корона Артеміди діаметром 2100 кілометрів.

Венера

Варто нагадати, що вавилонян вважають родоначальниками сучасної астрономії. Вони вміли відслідковувати і прогнозувати рух Сонця і Місяця, та відомих їм планет сонячної системи - Венери і Меркурія.

Яким чином люди, що жили майже 4000 років тому і не знали ще навіть заліза, могли передбачити астрономічні події? За відсутності комп'ютерних технологій вони діяли по-старому: вели записи з покоління в покоління, відзначаючи закономірності, ну і звичайно ж, математика їм допомагала.

Пейзаж Венери, зображення  NASA/JPL-Caltech/Peter Rubin
Пейзаж Венери, зображення NASA/JPL-Caltech/Peter Rubin

Тому на період затемнення призначався тимчасовий цар, якого потім вбивали. Таким чином, знамення завжди виправдовувалося, а справжній цар спокійно уникав неприємностей, хоч і ціною чужого життя. Та коли це зупиняло сильних світу цього?

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, астрономи вперше зафіксували народження нової планети

Як повідомляв портал Знай.ua, астрономи виявили нову галактику, точна копія Чумацького Шляху

Також Знай.ua писав, китайські археологи відкопали золоті копита.