Google забороняє рекламодавцям розміщувати рекламу, пов'язану з виборами США після самого дня виборів. В електронному листі рекламодавцям компанія заявила, що зміна пов'язана з "безпрецедентною" кількістю голосів, які будуть підраховані після 3 листопада, як повідомляє Axios.

Читайте Знай в Google News!

Хоча переможця президентських виборів в США часто оголошують в ніч на вибори, в цьому році очікується, що процес займе більше часу, оскільки через пандемію все більше людей голосують поштою. Це вікно могло дати політичним кампаніям Дональда Трампа або Джо Байдена шанс запустити рекламу, передчасно заявляє про перемогу і сіє плутанину в результатах.

Дональд Трамп, Фото Getty
Дональд Трамп, Фото Getty

Щоб обмежити дезінформацію про підсумки голосування, Facebook нещодавно оголосив, що буде блокувати рекламу політичних кампаній, які оголошують про дострокову перемогу. Компанія також забороняє нову політичну рекламу за тиждень до виборів.

Популярні новини зараз

Полякова, Дорофєєва, Боржемська, Гросу, Саніна, Лижичко позмагалися за найкращу фігуру: "Битва сталевих пресів"

Ольга Фреймут похвалилася люксовим автомобілем, мріяла з дитинства: "Одна на все місто"

Легенда 90-х Тетяна Овсієнко змінилася до невпізнання, час не щадить нікого: експерименти з волоссям і хрип, як у Лепса

Повна протилежність Ані Лорак: протеже Святослава Вакарчука Христина Соловій зізналася, чому ніколи не співатиме російською

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, компанія Facebook випадково заблокувала сотні акаунтів активістів проти будівництва газопроводу. Що дивно, акаунти активістів не порушували правил соцмережі.

Як повідомляв Знай.uа, компанія Apple в терміновому порядку оновила IOS 14. Звичайно, нових функцій не з'явилося, але були виправлені старі. Наприклад, ОС не дозволяла поставити Gmail або інший поштовий сервіс як пошту за замовчуванням.

Також Знай.uа повідомляв, що Google, Facebook і Twitter знову викликають до суду. Повідомляється, що слухання пройде з приводу змінених законів, пов'язаних з модерацією інформації в соцмережах.