Космічна павутина - стрічки з газу і пилу, що зв'язують галактики разом - є найбільшими структурами у Всесвіті, і нове дослідження показує, що з часом вони стають все гарячішими. Звичайно ж справа не в кліматі, або ж в забрудненні навколишнього середовища.

Читайте Знай в Google News!

Використовуючи явище, відоме як ефект Сюняєва-Зельдовича, астрономи виявили, що ці стрічки в три рази гарячіші, ніж вони були вісім мільярдів років тому.

"Поєднуючи останні дані з сучасною теоретичною моделлю, ми змогли показати, як еволюціонувала температура Всесвіту і як вона була пов'язана з формуванням великомасштабної структури Всесвіту", - сказав Рю, - пояснює Макія, науковий співробітник Інституту фізики та математики Всесвіту ім. Кавлі.

Космічна павутина (іноді називається космічною мережею) з'явилася як матеріал, пов'язаний з першими галактиками у відомій Всесвіті. Коли почалося злипання, їх гравітаційний вплив став більш вираженим, в результаті чого з'явилося ще більше газу.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Фото з відкритих джерел, космос

“У міру розвитку Всесвіту гравітація об'єднує темну матерію і газ в космосі в галактики і скупчення галактик. Опір дуже сильний - настільки сильний, Що все більше і більше газу закипає і нагрівається",-сказав і-Куан Чан, науковий співробітник Центру космології та фізики астрономічних частинок Університету штату Огайо.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що вчені виявили величезний кораловий риф на дні океану. Повідомляється, що при вивченні дна океану, вони виявили Корал, який досягав висоту в 500 метрів. Дивно, але він став справжнім домом для мешканців.

Як повідомляв Знай.иа, в мережі з'явилася гра, в якій геймеру доведеться стати справжнім терапевтом для штучного інтелекту.

Також Знай.иа повідомляв, співробітники Amazon розпочали масштабний страйк у день чорної п'ятниці. Повідомляється, що їх не влаштовує підвищена травмонебезпечність, а також інші робочі нюанси, які роблять їх роботу просто нестерпною.