У минулому році Epic Games, розробник Fortnite, уклала велике партнерство з будинком високої моди Balenciaga. На додаток до колекції скінів, прикрашених екіпіровкою Balenciaga, доступною для покупки, Epic також просувала зону, присвячену Balenciaga, яку гравці могли відвідати.

Відповідний пост розмістили на сайті "theverge"

Це вражаючий світ, і це виглядає майже як щось вирване з острова Fortnite Battle Royale. Але насправді це було зроблено лише трьома творцями, штатними експертами Fortnite Creative, які створили власну компанію для створення ігрових світів для брендів.

"Той факт, що зараз я можу створювати ігри з командою майже з 10 осіб, і всі ми цим заробляємо на життя, я думаю, досить вражає", - сказав Каспер Вебер, творець Fortnite, в інтерв'ю The Verge. "Я не думаю, що мої батьки коли-небудь думали, що це може бути щось особливе!.

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Були гроші і не стало: банкомати ПриватБанку дивують "фокусами" при знятті готівки Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів
Показати ще

Вебер є співзасновником і генеральним директором компанії Beyond Creative. "Beyond створює унікальний досвід у Fortnite» ,- йдеться на сайті компанії.

Однак карти Fortnite Creative - це не просто вражаючі можливості побудови віртуального світу; їх виготовлення виявилося дуже прибутковим для підприємств.

Творці, ймовірно, можуть укладати такі великі контракти частково тому, що гравці все частіше грають на картах Fortnite Creative. За словами генерального директора Epic Games Тіма Суїні: "Близько половини ігрового часу користувачів в Fortnite зараз припадає на контент, створений іншими, а інша половина-на контент Epic", - сказав він в інтерв'ю Fast Company.

Нагадаємо, що Capcom працює над сиквелом Фентезі гри "Dragon's Dogma 2".