Про це заявив ексміністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі телеканалу «Україна 24».

«Реформа «Укрзалізниці» перезріла. І тут зараз ключове питання – призначення якісного менеджменту. Бо якщо не буде сформовано команди, яка не знає як реформувати і що робити далі, то нічого не вдасться зробити. Ми ж бачимо, що кадрове питання на «Укрзалізниці» вже не вирішується більше року. Тобто три тимчасові керівники протягом цього останнього року», - розповів Омелян.

За його словами, якщо нині не реформувати УЗ, та не розділити на окремі бізнеси пасажирські та вантажні перевезення, ми матимемо колапс на залізниці.

«Залізниця йде до колапсу – і вантажних, і пасажирських перевезень. Для того, щоб ми її розділили – це правильний хід, бо зараз фактично вантажні перевезення спонсорують чи дотують пасажирські перевезення», - сказав Омелян.

Раніше економіст Борис Кушнірук заявив, що «Укрзалізниця» стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних.

Популярные статьи сейчас
Пенсионерам "навесят" новое финансовое бремя: никаких льгот не ждите Украинцам приготовили новые выплаты: кто будет получать 4500 грн ежемесячно Заплатят все, но один раз: почему украинцам начали присылать дополнительные квитанции на газ Доллары с "заначки" могут разочаровать: начали действовать новые правила обмена валюты
Показать еще

У свою чергу керуючий партнер адвокатської компанії Arzinger Тимур Бондарєв вважає, що реформа «Укрзалізниці» давно назріла і ключове завдання при її проведенні - подолати корупцію в галузі.