В Києві намагаються впровадити високі технології в комунальній сфері. Тепер показання лічильників холодної та гарячої води передаватимуть за допомогою месенджерів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє Politeka. "Київводоканал" впровадив спеціального бота в програми Viber і Telegram. Їх можна знайти на сайті компанії.
Щоб почати в них працювати необхідно приєднається до чату і написати: "Добрий день". Далі бот опише користувачеві покрокову інструкцію.
У компанії розповіли, що показання лічильників, які подавали в Viber в текстовому вигляді старим методом за телефонним номером (044) -202-0202 не підтримуються з 26 вересня 2017 року.
Стару систему "Київводоканал" впровадив в березні. Киянам, щоб передати компанії дані приладів обліку, потрібно було додавати в контакти вищевказаний номер, а потім вислати текстове повідомлення.
Тепер же користувачів запевняють в тому, що нововведення полегшить передачу даних. Наприклад в Telegram потрібно приєднатися до боту підприємства по посиланню, натиснути Start і додати особистий рахунок. Після цього необхідно лише переслати покази.
Інформацію з лічильників можна подавати з 10 числа і до кінця кожного місяця. Ці дані кияни передають, щоб підприємство нараховувало плату за воду і надрукувало квитанції.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, в Україні готують зміни в енергетичній сфері, що спричинить зростання комунальних тарифів.