Вже в цю суботу, 14 липня, одна поїздка в Київському метрополітені подорожчає з 5 до 8 гривень. Квитки і безконтактні пластикові картки придбані до підвищення вартості, залишаться дійсними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦю інформацію повідомляє прес-служба КМДА.
Кияни зможуть використовувати одноразові квитки і жетони старого зразка без доплати до кінця липня.
Обмін жетонів
Обміняти жетони можна буде до кінця поточного місяця у співвідношенні один старий жетон на один новий без доплати. Вже з серпня - обміняти можна буде два і більше жетонів старого зразка на два і більше жетонів нового зразка з доплатою різниці тарифів.
Де можна зробити обмін
Ви зможете обміняти жетони на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Політехнічний інститут" і "Дарниця".
З 1 вересня 2018 року у вас вже не буде можливості обміняти жетони, кошти за них повертатись не будуть.
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", співробітники столичної підземки заявили про початок заміни жетонів: з неділі, 15 липня, в київському метрополітені в черговий раз дорожчає проїзд, так що жетони синього кольору скоро стануть недійсними, їх будуть міняти зеленими.Про це йдеться в повідомленні прес-служби київської підземки. Так, згідно інформації, без доплати жетони можна буде обміняти до кінця липня, після - тільки з доплатою.
Також портал повідомляв про те, що навіть студенти знаходять способи обійти нові тарифи і "підзаробити" на жадібності столичних чиновників, про що йдеться на каналі "ХК" Telegram.
Наприклад, вони часто беруть звичайну пластикову картку в метро, поповнюють на 100 поїздок, а коли проїзд дорожчає, просто її здають. Так звана компенсація за новою ціною.
Крім того, нагадаємо, що якщо зараз ціна квитка в трамваї, тролейбусі, автобусі і на столичному фунікулері становить 4 грн, а в метро – 5 грн, менше, ніж через два місяці разовий проїзд у всіх перелічених видах транспорту коштуватиме 8 грн.
Цікаво, що ще 10 років тому жетон у метро коштував всього 2 грн, а квиток у тролейбусі – 1,5 грн. До 1996 року в Україні ще діяли купоно-карбованці, була шалена інфляція, а гривню ввели в ужиток тільки у вересні 1996 р. Тоді проїзд у київському громадському транспорті коштував всього 20 копійок, а середня зарплата по країні на той час становила 126 грн. Тобто на одну поїздку доводилося витрачати 0,15% заробітної плати.