Володимир Ковальчук, якого нещодавно Рівненський окружний адміністративний суд поновив на посаді голови Рівненської ОДА розповів про те, як Корнійчук блокує роботу ради. Про це Ковальчук написав на своїй сторінці в Facebook.

"Думаю, є чіткий наказ від верхівки бурштинової мафії, і він полягає у тому, щоб упиратись до останнього. Але така поведінка керівника, хоч і самозваного, категорично неприйнятна. Але виконання наказу повісили на начальника відділу документообігу та роботи зі зверненням громадян виконавчого апарату облради - пані Галину. А всі решта - розбіглись. Дуже "по-чоловічому"... В чому ж суть?!

Читати також: Через 5 років на місці бурштинових "копанок" буде пустеля

Приніс сьогодні до канцелярії розпорядження голови облради, яке потрібно офіційно зареєструвати для повного відновлення моїх посадових повноважень.

Керівник відділу документообігу та роботи зі зверненнями громадян Галина відмовилась реєструвати його, аргументуючи це тим, що ключ від сейфа, де знаходиться журнал реєстрації та печатка, у Корнійчука. Цим все сказано.

Популярні новини зараз
Залишилось два дні: українців попереджають востаннє Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

До цікавої бесіди долучились керівник апарату облради Сологуб та юрист облради Гречко, обидва, до речі, Богдани. Вони підставили бідну жінку і наказали їй нічого не реєструвати. Вона рознервувалась від їхнього тиску та байдужості, бо мала надію, що вони прийдуть і візьмуть відповідальність на себе. А після мого виклику поліції, взагалі розіграли театр абсурду і проігнорували вимогу написати пояснення про відмову від реєстрації розпорядження.

В мене одне питання до Корнійчука та до його босів: де ваша чоловіча гідність?", - резюмував Ковальчук.

Нагадаємо, між Володимиром Ковальчуком та Олександром Корнійчуком триває боротьба за крісло голови Рівненської ОДА.