У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.

"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.

Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.

Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.

Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.

На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.