У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.

"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.

Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.

Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.

Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.

Популярні новини зараз
Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція Штрафів від ТЦК стане значно більше: ухилянтів "задушать" грошима Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
Показати ще

Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.

На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.