У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.

"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.

Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.

Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.

Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.

Популярні новини зараз
Оновлені правила оплати: "Нафтогаз" змінив процедуру отримання рахунків Опалення дадуть лише у грудні? Коли може потепліти у квартирах Легалізація "бусифікації": адвокат попередив про нові законодавчі "сюрпризи" Пенсіонерів змусять обирати: отримувати зарплату чи пенсію
Показати ще

Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.

На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.