Продажі нових автомобілів за 2015 рік впали на 49,7%. Але вони є. Не дивлячись на складну економічну ситуацію, люди продовжують купувати нові авто.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ нових умовах у потенційних покупців змінився підхід до вибору авто. За спостереженнями представників одних брендів, смаки покупців не змінилися. Інші - навпаки, говорять про кардинальну зміну пріоритетів, коли на першому місці не експлуатаційні характеристики, а можливість придбати автомобіль зі знижкою, за вигідною ціною. Причому, як виявилося, ці підходи не залежать від класу автомобіля.
Як повідомили AUTO-Consulting в прес-службі Корпорації "УкрАвто", скорочення продажів в 2015 році на 49,7% відбилося на смаки та вподобання покупців автомобілів ЗАЗ, Chery та Chevrolet. У той же час у покупців автомобілів Mercedes-Benz, за рік смаки істотно не змінилися. Але загальна тенденція руху в бік більш економічних і дизельних моторів зберігається.
Що стосується портрета покупця, за віком і за соціальним статусом він, в цілому, на думку директора з маркетингу Групи компаній "АІС" Сергія Боровика, не змінився. Це - як і раніше, в основному чоловіки (80% -85%), які мають сім'ю, віком 25-50 років. За статусом - бізнесмени, керівники і менеджери, держчиновники.
Читайте також: Житель Черкас створив унікальний Скотчмобіль (фото, відео)
Якщо портрет покупця, в цілому не змінився, то можна припустити, що є відкладений попит на автомобілі. А це значить, що перспективи непогані. Адже рано чи пізно цей попит реалізується. Правда, в залежності від економічної ситуації, така реалізація може відбутися не з новим, а з старим автомобілем.