Блогери зможуть розділити доходи соцмереж від рекламної виручки. Введення такої схеми розглядають Facebook і Instagram.

Про це повідомила віце-президент з глобальних маркетинговим рішенням Facebook Керолін Еверсон, передає Bloomberg. Йдеться, за її словами, про новинні видання, спортивні медіа, відомих персон. Соцмережі зацікавлені, щоб його творці отримували прибуток за те, що поширюють свій контент на платформі.

"Контент неймовірно важливий в Facebook і Instagram. Ми хочемо стати глобальною платформою поширення контенту, і намагаємося знайти різні способи, щоб допомогти авторам монетизувати цей контент. Ми розглядаємо моделі поділу доходів ", - пояснила віце-президент.

Ще в квітні були чутки, що в Facebook задумалися над тим, як дати авторам і виданням заробляти на своїх публікаціях в соцмережі і в фотододатках. Для цього хотіли ввести кнопку для пожертв блогерам і медіа.

Операційний директор Instagram Марні Левін розповіла, що понад 200 тисяч рекламодавців працює на їхній платформі. В кінці травня запустили безкоштовні бізнес-профілі для компаній. У них можна було вказувати сайт, адреса, а також була присутня кнопка для зв'язку.

Популярні новини зараз

Українцям назвали обов'язкову умову для отримання 1000 грн за вакцинацію: з цим проблеми у багатьох

В українських супермаркетах посеред зими з'явилася черешня - 1.5 тисячі за кілограм і вже гниє: "Виглядає на 9.99"

В Україні знизять ціну на газ з 45 до 8 гривень, однак пощастить не всім: названо категорії

У лісі під Львовом оселився безхатько, боляче дивитися: "Дружина померла, доньки вигнали"

Показати ще

Користувачі Facebook і Instagram, між чиїми постами з'являються рекламні оголошення, не отримують ніякого прибутку з цього. Крім того, Facebook переманює великі ЗМІ на свою платформу за допомогою технології швидкого завантаження сторінок Instant Articles. Через це вони втрачають трафік на свій сайт і можливість його монетизувати на свій розсуд.