Блогери зможуть розділити доходи соцмереж від рекламної виручки. Введення такої схеми розглядають Facebook і Instagram.

Про це повідомила віце-президент з глобальних маркетинговим рішенням Facebook Керолін Еверсон, передає Bloomberg. Йдеться, за її словами, про новинні видання, спортивні медіа, відомих персон. Соцмережі зацікавлені, щоб його творці отримували прибуток за те, що поширюють свій контент на платформі.

"Контент неймовірно важливий в Facebook і Instagram. Ми хочемо стати глобальною платформою поширення контенту, і намагаємося знайти різні способи, щоб допомогти авторам монетизувати цей контент. Ми розглядаємо моделі поділу доходів ", - пояснила віце-президент.

Ще в квітні були чутки, що в Facebook задумалися над тим, як дати авторам і виданням заробляти на своїх публікаціях в соцмережі і в фотододатках. Для цього хотіли ввести кнопку для пожертв блогерам і медіа.

Операційний директор Instagram Марні Левін розповіла, що понад 200 тисяч рекламодавців працює на їхній платформі. В кінці травня запустили безкоштовні бізнес-профілі для компаній. У них можна було вказувати сайт, адреса, а також була присутня кнопка для зв'язку.

Популярні новини зараз
Чоловікам пропонують останній шанс: як вирішити проблеми з ТЦК віддалено Чоловіки можуть втратити бронювання: кому варто готуватись до мобілізації Водіїв попередили про важливий документ: не подбаєте – готуйте валізу грошей Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Показати ще

Користувачі Facebook і Instagram, між чиїми постами з'являються рекламні оголошення, не отримують ніякого прибутку з цього. Крім того, Facebook переманює великі ЗМІ на свою платформу за допомогою технології швидкого завантаження сторінок Instant Articles. Через це вони втрачають трафік на свій сайт і можливість його монетизувати на свій розсуд.