Дирекція "Нової пошти" цінує вантажі більше, ніж людей, які працюють у компанії. Це стало очевидно після нещодавнього пограбування одного з її відділень. У селищі Божедарівка Дніпропетровської області зловмисники викрали 17 000 гривень, а також особисті речі оператора - 19-річної дівчини Світлани, яка працювала одна в цьому відділенні, пише "Антикор".

Правоохоронці розповіли, що троє невідомих серед білого дня увірвалися до відділення Нової Пошти, напали на оператора, завалили її на підлогу, зв'язавши ноги й руки. Злочинці забрали всі гроші з каси та сейфу, вкрали гаманець і паспорт дівчини. Після цього грабіжники закрили її у відділенні й зникли в невідомому напрямку.

Читайте також: Київські грабіжники дісталися до доставщиків піци

Проте, дівчині-оператору вдалося розв'язати руки й дістатися до телефону, щоб викликати допомогу. Місцеві жителі зрізали болгаркою двері й звільнили оператора, яка отримала сильну психологічну травму. Прийшовши до тями, вона розповіла, що зловмисники погрожували вбити її.

Як потім стало відомо, керівництво й служба безпеки Нової Пошти були заздалегідь попереджені про загрозу пограбування, проте ніяких дій не було зроблено. Недбале ставлення до охорони безпеки своїх працівників стало причиною крадіжки грошей і нанесення морально-психологічного збитку.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Керівництво Нової Пошти подбало лише про збереження посилок, їм було абсолютно начхати на Світлану, хоча вони прекрасно розуміли, що їй загрожує небезпека, розповідають очевидці.

Після свого приїзду керівництво цікавилось лише матеріальними питаннями: скільки грошей вкрали, що робити з дверима, чи не пропали посилки, чи не сильно розбили комп'ютер грабіжники тощо. Служба безпеки Нової Пошти їхала майже 3 години з моменту виклику.

Як стало відомо пізніше, "Нова пошта" знаходиться в контакті зі співробітницею, яка стала жертвою зловмисників. Їй запропонована кваліфікована психологічна допомога. Керівництво компанії заперечує те, що про пограбування було заздалегідь повідомлено. За їх словами, компанія сприяє правоохоронним органам у розслідуванні злочину.