Як показує статистика, найбільшу кількість переглядів виробникам рекламного відеоконтекту зазвичай приносять ролики за участю дітей, гарних жінок та тварин. Серед останніх найзатребуванішими залишаються котики.

Про це добре знало креативне агентство Jung von Matt, що створило вірусний ролик для німецької мережі супермаркетів Netto. Головними героями 75-секундного відео стали кішки. Переглянути його можна на YouTube.

У кумедному ролику можна впізнати котів, які вже ставали героями різних вірусних відео на YouTube: "Кіт-піаніст", "Кішки бояться огірків", "Кіт, який говорить" та інших.

Читайте також: У французькому місті кішка покаталась на крилі аероплана

У кадрі коти ходять з візками по мініатюрному супермаркету, пролазять через полиці з товарами, розраховуються на касі.

Популярні новини зараз
За поповнення власної картки заплатите "зверху": на кого накине око податкова Травневий сюрприз: зима вирішила повернутися в Україну, прогноз погоди на кінець весни та літо Пенсія за радянський стаж: українцям рахуватимуть по-новому - хто втратить гроші Соціальні виплати повністю перекроять: держава платитиме більше, але не всім
Показати ще

Слід зазначити, що ролик був розміщений на каналі YouTube 8 червня, а вже станом на ранок 10 червня відео набрало понад один мільйон переглядів.