Як показує статистика, найбільшу кількість переглядів виробникам рекламного відеоконтекту зазвичай приносять ролики за участю дітей, гарних жінок та тварин. Серед останніх найзатребуванішими залишаються котики.

Про це добре знало креативне агентство Jung von Matt, що створило вірусний ролик для німецької мережі супермаркетів Netto. Головними героями 75-секундного відео стали кішки. Переглянути його можна на YouTube.

У кумедному ролику можна впізнати котів, які вже ставали героями різних вірусних відео на YouTube: "Кіт-піаніст", "Кішки бояться огірків", "Кіт, який говорить" та інших.

Читайте також: У французькому місті кішка покаталась на крилі аероплана

У кадрі коти ходять з візками по мініатюрному супермаркету, пролазять через полиці з товарами, розраховуються на касі.

Популярні новини зараз
Платіжки стануть "золотими": рекордно подорожчає один із комунальних тарифів Українцям перерахують субсидію: хто та чому отримає менше Гороскоп на квітень-2025 для всіх знаків Зодіаку: тертя Козорогів, витрати Дів та нові зустрічі Овнів просто в день народження Повістку не отримають: список відстрочок від мобілізації розширено, перевіряйте "Резерв+"
Показати ще

Слід зазначити, що ролик був розміщений на каналі YouTube 8 червня, а вже станом на ранок 10 червня відео набрало понад один мільйон переглядів.