Днями в КП "Київводоканал" запустили телефон довіри. Лінія необхідна для того, щоб повідомляти про факти службових зловживань і порушення.

Портал "vgorode.ua" поділився інформацією про те, що додзвонитися на лінію можна за номером телефону (044) 200-73-73. Телефон довіри працює з понеділка по четвер з 8 ранку до 17:00. У п'ятницю - з 8:00 до 16:00. Також з 12:00 до 13:00 служба довіри не працює - всі оператори йдуть на обідню перерву.

За кожним фактом здійснюватимуть перевірку. У разі підтвердження інформації вживатимуть заходи реагування.

Читайте також: У Судаку бруд "поглинає"автомобілі

Нагадуємо, ПАТ "Київводоканал" повідомили у правоохоронні органи про можливу загрозу потрапляння міндобрив у Десну.

Популярні новини зараз
Ваші дані - більше не таємниця: термінове звернення до українців, які встановили Дію, перевірте це Зимові 6 500 гривень: як оформити та чи можна витратити на продукти "Ощадбанк" блокуватиме картки з 1 січня: хто може втратити доступ до коштів Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати
Показати ще