Олімпіада в Ріо-де-Жанейро принесла NBC Sports Group 1 млрд доларів. Також телекомпанія повідомила, що продаж реклами буде рекордною для всього американського ТБ-ринку. Очікується, що "Ріо 2016" забезпечать ще більше національних продажів, ніж попередні Олімпійські ігри та інші медійні події.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише Sostav.
Позначку в мільярд доларів зібрали на чотири місяці раніше лондонських Ігор 2012 року. На минулих змаганнях таку суму вдалося зібрати тільки до 25 липня, всього за два дні до відкриття Олімпіади. Цього року NBC отримала мільярд за 129 днів до старту, який відбудеться 5 серпня.
Віце-президент NBC Sports Group Сет Вінтер зазначив, що ринок налаштований оптимістично, а рекламодавці розуміють всю важливість олімпійських активностей. Завдяки невеликій різниці в часі з Бразилією глядачі США побачать більше змагань в прямому ефірі.
Читайте також: Мессі відкриє в Барселоні ресторан розміром з місто
Digital-інвентар зарезервований для найбільших клієнтів NBC і також користується хорошим попитом. За словами Уінтера, преміальні рекламодавці гідно оцінюють можливості крос-платформних кампаній.