Американська філія Domino's Pizza у штаті Орегон продемонструвала усьому світу, як потрібно ставитись до своїх клієнтів. Працівники закладу помітили, що постійний клієнт вже 11 днів нічого в них не замовляє, тому вирішили провідати його.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пише Mirror, Кірк Олександр замовляв піцу у Domino's майже кожного дня, а менеджеру закладу Сарі Фуллер здалося дивним, що він припинив харчуватись їхніми стравами. Вона відправила додому завсідника кур'єра і, виявилось, що цей візит був доленосним для чоловіка.
Водій почув, що у будинку покупця працює телевізор, але сам він двері не відчинив. Тоді хлопець викликав копів та лікарів. Чоловік лежав у хаті в дуже тяжкому стані і сподівався одужати сам. Невідомо, яка саме хвороба підкосила шанувальника піци, але без допомоги лікарів він точно не вижив би.
Працівники компанії побажали постійному покупцю швидкого одужання. Вони також сподіваються, що повернення додому він одразу ж відсвяткує піцею.
Читайте також: Австралійська піцерія представила робота-розвізника (відео)
До речі, австралійське представництво Domino's потрохи відмовляється від кур'єрів. В одному з закладів з'явився перший у світі робот-кур'єр.