Шведська компанія Lelo, котра за 20 років свого існування завоювала славу "Apple в індустрії задоволень," представила нову розробку – "презерватив майбутного" HEX.

Зовні новий презерватив виглядає абсолютно звичайно, проте на його поверхні помітні шестикутні "соти". Такий дизайн презерватива сприяє тому, що він є більш зручним, пише Tech Insider. Крім того, цей латексний виріб набагато міцнішим ніж усе, що випускалося до нього.

Засновник компанії Філіп Седік зазначає, що за останні сто років ніяких проривів в індустрії виробництва презервативів не спостерігалося, у той час, як люди з компьютера розміром з кімнату змогли зробити компактний пристрій, що міститься у кишені.

За словами Седіка, вже понад століття презерватив залишається найефективнішим засобом захисту від небажаної вагітності та хвороб, що передаються статевим шляхом. Проте, на думку шведа, назвати презервативи зручними не можна, бо вони ковзаються, сповзають, рвуться і притупляють чутливість у чоловіків.

Інженер за професією, Філіп витратив вісім років на розробку іноваційного засобу для захищеного сексу, який би приносив задоволення обом партнерам. Разом зі своєю командою він експериментував з різними матеріалами, в тому числі й з поліуретаном, надзвичайно сильним полімером.

Читайте також: Китаянки їздять у метро в презервативах

Шляхом експериментів і проб був нарешті створений презерватив нового покоління. На його внутрішню сторону нанесені "соти", що запобігають ковзанню. При проколюванні він не розривається на відміну від традиційного, а залишається цілим. При розтягуванні виріб не деформується і не лускає.

Вартість "новинки" немала, враховуючи складний технологічний процес виробництва. Орієнтовно упаковка з трьох презервативів коштуватиме 9,9 доларів. У 19,9 доларів обійдуться 12 штук і 34,9 доларів потрібно буде віддати за упаковку у 36 штук.

Уваги заслуговує й сама коробка, виконана у постмодерністському стилі і подібна до Apple. Вона біла, а написи на ній зроблені чорним кольором.