Українська залізниця може повністю припинити свою роботу. Вранці 26 липня на прикордонних станціях зібралася близько 1700 вагонів - рекордна кількість вагонів, що перевозяться "Другою вантажною компанією" (ВГК). Серед них - завантажених близько 1000, порожніх понад 700. Причина ситуації, що склалася банальна - послуги "Укрзалізниц"і з перевезень вантажів цією компанією не оплачені, також не погашено багатомільйонний борг за попередню перевезення і штрафи за простій, інформує "Комсомольська правда".

Читайте також: Водій вантажівки врізався в поліцію, що оформлювала ДТП

За правилами перевезень "Укрзалізниці", для відновлення руху ВГК повинна погасити близько 3-х млн.грн. штрафів і оплатити десятки мільйонів гривень заборгованості за вже здійснену перевезення. Крім того, на рахунок "Укрзалізниці" необхідно авансом перерахуйся суму, необхідну для провезення .Лише в такому випадку автоматична система "блокування боржників" дасть можливість здійснювати перевезення. Однак через свята це не можливо.

Директор з вантажних перевезень і логістики ПАТ "Укрзалізниця" Іван Федорко пропонує керівництву фінансової дирекції "Укрзалізниці" в ручному режимі в черговий раз "відключити" автоматизовану систему "через чергову фейкової хакерської атаки" протягом вихідних днів, тим самим дозволивши ВГК і далі проводити перевезення без оплати .

Новий глава правління "Укрзалізниці" Войцех Бальчун і член правління Марек Залісне проводять перевірку, яким чином міг накопичитися багатомільйонний борг одного з перевізників, і хто з керівників держкомпанії є організаторами, учасниками і виконавцями даної схеми.

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

Нагадаємо, відомий блогер Кирило Сазонов звинуватив директора з вантажних перевезень і логістики ПАТ "Укрзалізниця" Івана Федорко в лобіюванні інтересів російських транспортних компаній. За його словами, Федорко змушує начальників доріг і станцій провозити вантажі його компаній в борг, а вантажовідправників "заганяє працювати саме з цими компаніями на так званих пільгових умовах".