Пасажирські перевезення "Укрзалізниці" під загрозою зриву. Так, з 5 тисяч вагонів "Укрзалізниця" змушена буде списати 4,5 тисячі, які досягли критичного терміну експлуатації, повідомив експерт Олександр Кава. За його словами, це призведе до того, що обсяг пасажироперевезень впаде в десять разів, інформує "Голос столиці".

Читайте також: Столичний метрополітен отримає сотню нових вагонів

"На жаль, достатньої кількості вагонів із кондиціонерами немає. Навіть не всі вагони в нас спочатку конструкційно були обладнані. Переважна більшість плацкартних вагонів не має системи кондиціонування повітря, тільки природна вентиляція. Якщо в Європі купівля пасажирських вагонів відбувається за рахунок бюджету, то, на жаль, український уряд ніколи не виділяв грошей на покупку пасажирських вагонів, і це змушувало залізницю самостійно шукати вихід зі складної ситуації", - зазначив експерт.

Крім того, Кава повідомив, що загальна температура повітря у вагонах класу люкс і купе, відповідно до законодавства, не має перевищувати 26 градусів за Цельсієм, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція.

"Скаргу необхідно направляти безпосередньо в "Укрзалізницю" або ж в комітет із захисту прав споживачів. Але в кожному разі буде проводитися розслідування, і вже на підставі розслідування будуть робитися певні висновки і вживатися заходів", - додав він.

Також експерт прокоментував зміну кадрового складу правління "Укрзалізниці", і контракт із поляком Войцехом Бальчуном.

"Ті кроки, які Вольцех Бальчун почав реалізовувати, абсолютно правильний напрямок для реформування українських залізниць, але потрібно знати, що "Укрзалізниця" - це величезна структура, це найбільша компанія в країні. У ній працює понад 300 тисяч жителів по всій території, і її трансформації відбуваються не так швидко, як всім нам би хотілося. Але я думаю, що вже за кілька місяців більшість пасажирів "Укрзалізниці" помітять поліпшення якості обслуговування", - прокоментував Кава.