Мичиганські психологи зі США провели дослідження, результати якого пояснили чому керівники дозволяють собі постійно підвищувати голос на своїх підлеглих. Про це пишуть Daily Mail. Відтак виявилось, що причиною такої поведінки є відомий в психології прийом так званого "морального ліцензування" – коли людина, яка спершу неуклінно дотримувалась певних етичних норм та правил, починає їх свідомо порушувати, при тому робити це індивідуум дозволяє самому собі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗастосування морального ліцензування відбувається таким чином: керівник, як правило, спочатку довго дотримується певних правил особисто і, коли бачить, що його підлеглі, все ж їх порушують, він дозволяє собі накричати на них. Причиною крикливості в такому випадку психологи назвали повну втрату контролю над собою та надлишкові емоції.
Читати також: Тварини, які прагнуть до тепла (фото)
Дослідження відбувались протягом тижня відразу у різних сферах, починаючи від торгівлі та промислового виробництва, завершуючи сферою охорони здоров'я. Також вчені порадили, як можна уникнути крику на роботі. Для цього керівникам порадили усамітнюватись та робити невеликі перерви, під час яких можна слухати музику чи займатись медитацією.