Українська вишиванка стала трендом цього літа. Про це у своїй статті написало американське видання The New York Times у статті "Неофіційний топ літа". Автор матеріалу описав вишиванку як "селянську блузку", яка увійшла в "всесвітній обіг", пише "Громадське".

У статті розповідається про лейбли March 11, який створили Українці, що живуть в Нью-Йорку - Світлана Головченко і Роберт Міщенко.

Читайте також: Lviv Fashion Week: українські дизайнери здивували кольорами і формами (фото)

Вони в своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

"Пара вишиванок з джинсової спідницею - це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона ", - пише автор.

Популярні новини зараз
В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Українцям виплатять матеріальну допомогу: хто отримає гроші і як оформити заявку
Показати ще