Українська вишиванка стала трендом цього літа. Про це у своїй статті написало американське видання The New York Times у статті "Неофіційний топ літа". Автор матеріалу описав вишиванку як "селянську блузку", яка увійшла в "всесвітній обіг", пише "Громадське".

У статті розповідається про лейбли March 11, який створили Українці, що живуть в Нью-Йорку - Світлана Головченко і Роберт Міщенко.

Читайте також: Lviv Fashion Week: українські дизайнери здивували кольорами і формами (фото)

Вони в своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

"Пара вишиванок з джинсової спідницею - це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона ", - пише автор.

Популярні новини зараз
Мобілізація чоловіків похилого віку: чи припинять виплачувати пенсію Пенсіонерам виплатять 3000 гривень: хто зможе отримати грошову допомогу Їх звільнять із ЗСУ: хто зможе піти відпочивати вже цього року Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Показати ще