Чергове продовження історії асасинів. Пелопоннеська війна змінила хід історії, і протистояння Афін і Спарти завершилося глобальними змінами в країні. Цілі області були зруйновані, багато громадян втратили все, що в них було, включаючи життя. Що стосується гри, ми граємо за простого найманця, який виявляється в самому центрі протистояння.

Трейлер культової гри:

Над грою компанія працює вже три роки. А вийде та 5 жовтня. Все інше можна побачити в трейлерах ігрового процесу.

На цій гру Ubisoft закінчила свою презентацію. Але частина гравців залишилася розчарована: виявляється, технічні збої під час трансляції були технічними збоями, а не анонсом Watch Dogs 3, якого чекали абсолютно все.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

Популярні новини зараз
Обладнання зламалося: в "Укренерго" заявили, що вимкнення світла будуть довшими Синоптики прогнозують нову хвилю спеки в Україні: як вберегтись Відключення світла обіцяють припинити: але радіти будемо недовго Світло буде цілий день: в "Укренерго" порадували українців
Показати ще

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.