Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України оновило державні будівельні норми, що, зокрема, не допускають встановлення тимчасових споруд, рекламних та інших конструкцій на тротуарах вулиць. Про це повідомляє прес-служба Міністерства регіонального розвитку.

Відповідні норми застосовуватимуться під час будівництва нових доріг та вулиць, а також здійснення капітальних ремонтів чи реконструкції існуючих. Документ набуває чинності з 1 вересня.

"Пішохідні зони на те й називаються "пішохідними", тому що призначені для пішоходів, для їх зручності та комфорту в пересуванні. Тому логічно, що на цих шляхах не потрібно встановлювати рекламні конструкції, кіоски чи розміщувати люки та дощоприймачі, адже це заважає безперешкодному руху по тротуарах та навіть може нести небезпеку для пішоходів", — повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Популярні новини зараз

Пішов з життя тато Насті Каменських, співачка не стрималася: "Приходь частіше у снах"

Дан Балан зворушив Тіну Кароль романтичним жестом до її 36-річчя: "Дорога..."

Ані Лорак вперше показала рідного брата – як Кароліна в чоловічому тілі: "Ми схожі"

Аліна Гросу зі своїм коханцем несподівано показали дитину

Показати ще

Загалом, оновлені норми не допускають встановлення на тротуарах дорожніх огорож та опор, рекламних конструкцій, торгових кіосків, павільйонів, палаток, приямків від люків та дощоприймачів, а також сходів та ґанків будинків.

Як раніше передавав портал "Знай.ua", у Києві згідно з новими правилами рекламні вивіски на фасадах повинні бути впорядковані.

Про це повідомив директор управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов. Поки процес хоч і трохи але пішов. Можливо незабаром Київ стане чистішим. Нові вивіски з'явилися на вулиці Ярославській на Подолі і на Львівській площі.

Нагадаємо, відтепер рекламодавці змушені будуть прибрати рекламу з деяких об’єктів у містах. Депутати заборонили розміщувати рекламні конструкції на опорних мережах.

Верховна Рада внесла зміни в закон України "Про рекламу" (щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності)".

Відмітимо, у Києві, на станції метро "Політехнічний інститут", зникли відразу кілька крамниць і кав'ярень, які були розташовані у безпосередній близькості до метро.Цю інформацію повідомляє кореспондент "Апострофа".