У ході останнього дослідження вчені виявили ефективний спосіб привернути увагу кішок, що має потенціал стати важливою знахідкою для власників домашніх тварин.

За даними публікації на Gizmodo, дослідники з Лабораторії порівняльної етології та пізнання Паризького університету Нантера з'ясували, що кішки виявляють більший інтерес до людей, якщо ті використовують поєднання голосових та візуальних сигналів.

Кіт Степан одружився. Фото: Instagram

У ході дослідження вчені спостерігали за взаємодією між людьми та 12 кішками, які живуть у котячому кафе. Спочатку дослідники привчали кішок до своєї присутності, а потім проводили експерименти з різними сценаріями.

Кішки входили до кімнати, а вчені взаємодіяли з ними зовсім по-різному: вони звали їх, не роблячи жодних жестів; вказували на тварин, не випускаючи жодного звуку; звали та жестикулювали; або ігнорували присутність котів.

Боржникам за воду почнуть приходити червоні платіжки: кому загрожують відключення Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК Будете робити це перед працівниками ТЦК – сядете на 8 років: українців суворо попередили Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя

Кішка лащиться. Фото: скриншот Youtube

Результати дослідження показали, що кішки наближалися до дослідників швидше, коли ті їх звали і використовували при цьому жестикуляцію.

Виявилося, що візуальні сигнали мали більший ефект на кішок, ніж голосові. Вчені вважають, що це спрацьовує лише у випадку з незнайомими тваринами, оскільки улюбленці найчастіше реагують на голос своїх господарів, а не на їхні жести. А ще вчених заінтригувало те, що коти найчастіше махають хвостом у двох випадках – при використанні голосових сигналів та повному ігноруванні.

Нагадаємо, Руслан Сенічкін показав героїчну кішку, яка роздерла обличчя путіну: "Та сама з Бородянки"

Як повідомляв "Знай.uа", чому коти люблять ласувати травою: причини і коли це стає небезпечним для їхнього здоров'я.

Знай.uа писав, як купити ліки для домашнього вихованця: не все так просто