«Від осіб, які представляють і діють на користь Інтерпайпу, надійшло замовлення на ряд публікацій з дискредитації американської компанії Vorex . За одну публікацію пропонують від однієї до п'яти тисяч доларів США залежно від розміру матеріалу та самого ЗМІ. Головна мета публікацій – створити негативний імідж Vorex », – повідомив власник одного із Інтернет-ЗМІ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІнше джерело, що працює на медіа ринку, повідомило, що насправді кампанія з дискредитації Vorex в українських ЗМІ розпочалася ще минулого року, але суттєво активізувалася у січні та лютому.
«Інтерпайп не просто замовляє публікації. Вони працюють безпосередньо з журналістами, які публікують псевдо-розслідування зі спотвореними та брехливими фактами, щоб власники ЗМІ не здогадалися про замовний характер таких матеріалів. Насправді тут нічого нового. Але коли Інтерпайп, який досі працює в Росії і сплачує там мільйони податків, хоче щось подібне протягнути про своїх конкурентів – це перебір», - каже редактор одного з інформаційних агентств, до якого надходили пропозиції щодо розміщення матеріалів.
У кампанію чорного піару також планують залучити представників експертного середовища, головним завданням яких стане легітимізація хибних фактів компанії Vorex.
«До мене в січні від знайомих медійників надходили пропозиції на комерційній основі озвучувати негативну інформацію про Vorex . Я ввічливо відмовив. До розмови про конкретні суми не дійшло. Не знаю, чи хтось інший погодився», - поділився один з економічних експертів, якого часто цитують українські ЗМІ і попросив не публікувати його ім'я.
Нагадаємо, у січні видання «Наші гроші» опублікувало два матеріали про американську компанію Vorex , у яких звучали заклики закрити доступ продукції компанії на український ринок, а саму компанію назвали «прокладкою». Пізніше ці
Як відомо, Vorex є головним конкурентом Інтерпайпу Віктора Пінчука з постачання труб для підприємств НАК "Нафтогаз України".