Для цього вони здійснюють рейдерські захоплення об'єднань автостанцій для акумуляції потоків чорної готівки, передає Фром.Юа.

Як повідомляють джерела в правоохоронних органах, Оксана Віденська, будучи арбітражним керуючим у кількох об'єднаннях автостанцій, зловживаючи процедурами банкрутства через фіктивні договори позики та застав, контролює автостанції та відповідно щоденні грошові потоки.

У схемі беруть участь низка суддів господарських судів Дніпра та Запоріжжя (зокрема суддя Олексій Юлдашев, який уже кілька років на зарплаті у Владислава Дрегера).

Українські ЗМІ ще кілька років тому писали про гучну та скандальну історію, як Владислав Дрегер сприяв захопленню, а потім і розділу «ДОПАС» — Донецького обласного підприємства автобусних станцій. Це підприємство виникло ще в УРСР, тоді воно поєднувало понад 80 автобусних станцій. У 90-ті вона була приватизована трудовим колективом, зі створенням ВАТ «ДОПАС», контрольний пакет якого швидко зосередився в руках начальства. Але й вони не втримали його, коли у 2003 році «ДОПАС» атакували Дрегер та його спільник Білородський, підробивши підписи реальних акціонерів та забравши підприємство під свій контроль.

Слід зазначити, що за фактом присвоєння акцій у 2003 році Донецькою обласною прокуратурою було порушено кримінальну справу №67-1072, яка успішно «провисіла» до 2007 року і була закрита слідчим МВС Ганною Коваль.

Популярні новини зараз
Продаж квартири обернеться фінансовим шоком: в Україні встановили нові податки на нерухомість Пенсіонерам готують допомогу – по 4000 грн кожному: хто у списках на виплати Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу Їх звільнять із ЗСУ: хто зможе піти відпочивати вже цього року
Показати ще

На цьому Дрегер не зупинився, і в наступні роки шляхом рейдерських захоплень приєднав до «ДОПАС» підприємства ВАТ «Донецькавтотранс», кілька АТП (у Костянтинівці, Артемівську, Сніжному та Торезі), поглинав окремі автостанції та дрібні підприємства-перевізники, поступово монополізуючи ринок автобусних перевезень. Його автотранспортна імперія стрімко розширювалася, в ній з'явилися: «Транспортна спілка Донбасу», «Авто-експрес», ТОВ «Магістраль-2003», ТОВ «Автовокзали Донбасу», ТОВ «Донецькі вокзали», «Донбасавтосервіс», ТОВ «Північ-Авто».

Олег Міщенко багато років займався разом із В'ячеславом Стрєлковським «обналом» через платіжну систему Globalmoney (ТОВ «ГлобалМані») та низку фірм в Україні та інших країнах, про що повідомляли українські правоохоронні органи .