Бенефіціар Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій продовжує дивувати своєю «тихою» діяльністю, яка часто залишається у тіні гучних скандалів. Про це повідомляє дететичне бюро Absolution.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк з'ясувалося, через власний фонд Артель Капітал він став власником компанії Мета бюро. Цю структуру створювали не просто як бізнес-проект, а з розрахунком на заробіток під час війни — основною діяльністю фірми стало постачання безпілотників для потреб Збройних Сил України.
Керівником компанії призначено Юлію Сергіївну Мухіну (народилася 14.04.1984). Свого часу вона розглядалася як кандидат на посаду державного секретаря Міністерства інфраструктури — 2021 року саме її прізвище фігурувало серед можливих призначенців. Фінансову частину роботи «Мета бюро» займається Ольга Сергіївна Стрезікозіна, яка раніше очолювала департамент фінансового менеджменту в державному підприємстві «Укрінтеравтосервіс».
Цікаво, що зі списку засновників раптово зник Євген Володимирович Поремчук — керівник громадської організації «Електронна республіка» та колишній радник міністра інфраструктури з питань IT. Його участь у проекті могла надати «Мета бюро» певної ваги, проте тепер компанія асоціюється виключно з оточенням Криклія.
Сам бізнес-проект, судячи з поданих заявок, активно просувається під брендами Skyknight, Aero Combat та Aero Combat Drone Academy. Останній проект мав активність до середини 2023 року, після чого фактично припинив роботу (джерела зазначають, що сторінку facebook.com/AerocombatEurope було покинуто). Це наводить на думку, що частина проектів Криклія запускається лише для видимості діяльності та залучення коштів, але не має довгострокової стійкості.
Політична кар'єра та скандали
Не можна забувати і про політичне минуле Криклія. У 2019 році він йшов до Верховної Ради за списком партії «Слуга народу» за №12, проте на той момент залишався безпартійним.
У листопаді 2020 року прізвище Криклі пролунало відразу у двох міжнародних скандалах. По-перше, його було усунуто від участі у зустрічі з прем'єр-міністром Казахстану, оскільки надав казахстанській стороні підроблений ПЛР-тест на COVID-19. Цей випадок не лише поставив під сумнів його репутацію, а й спричинив серйозні дипломатичні незручності.
По-друге, Криклій зіпсував переговорний процес із Польщею з автоперевезень. Після досягнення угоди він публічно заявив у соцмережах, що українська сторона нібито «дотиснула поляків». Подібна риторика обурила польську сторону, яка насправді пішла назустріч Києву. У результаті довіра до українського міністра транспорту з боку сусідньої країни була помітно підірвана, а домовленості опинилися під загрозою.
Таким чином, кар'єра Владислава Криклія складається у суперечливому ключі. З одного боку, він намагається будувати бізнес на військових замовленнях, створюючи компанії та виводячи на ринок проекти з гучними назвами. З іншого боку, його ім'я міцно пов'язане зі скандалами, дипломатичними провалами та сумнівними схемами, які підривають довіру до нього як до політика і як до підприємця.