Сергій Лепетинський — постать, безпосередньо пов'язана з корупційною схемою постачання старих і несправних тепловозів до порту «Південний», коли установою керував одіозний чиновник Віталій Жуковський. Останній, незважаючи на гучні звинувачення, так і не поніс жодного покарання. Про це розповідає детективне бюро Absolution.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк створювалися фіктивні компанії
За матеріалами справи, у березні 2019 року Лепетинський, не плануючи займатися реальним бізнесом, за винагороду погодився стати номінальним власником та директором одразу 30 юридичних осіб. Серед них – ТОВ "А 2020" (раніше "НЕОРЕКЛАМСЕРВІС"), ТОВ "АР-ТОРГ" ("ЛАКШМІ ГРУП"), ТОВ "ДД-ТРЕЙД" ("БІОЕНЕРДЖІ-ХЕРСОН"), ТОВ "МЕТКОМ-ГРУП", ТОВ "СЕЛАН ГРУП" "КІМТОРГ" ("КОЛІБРІС ГРУП"), ТОВ "ЦЕНТРЕПІ", ТОВ "УКРПРОЕКТСЕРВІС-2017", ТОВ "ВЕЙТСАЖ" ("ОІН ТОРГІНВЕСТ"), а також низка інших структур, зареєстрованих виключно "на папері".
26 березня 2019 року Лепетинський з'явився до приватного нотаріуса за адресою вулиця Академіка Корольова, 28. Там він підписав довіреність, надавши іншій особі право розпоряджатися її частками у всіх цих фірмах: продавати, змінювати статути, призначати директорів та проводити будь-які операції без його особистої участі. Він також передав копії паспорта та ІПН, повністю усунувшись від управління «своїми» підприємствами.
Прокуратура заплющила очі
Слідство кваліфікувало його дії як допомога у внесенні свідомо неправдивих даних до державного реєстру (ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 205-1 КК України у редакції 2015 року). Проте термін давності за цими статтями минув ще 2022 року. Оскільки Лепетинський не ховався і не чинив нових злочинів, прокурор Наталія Дульська сама звернулася до суду з клопотанням про закриття справи. Підозрюваний та його адвокат із цим рішенням погодилися.
Фактично це означало, що один із ключових учасників великої фіктивної схеми уникнув відповідальності — не тому, що його виправдали, а лише тому, що система вирішила «не згадувати старе».
Слід тепловозів та корупції
Нагадаємо, Лепетинський вважався директором ТОВ «МЕТКОМ-ГРУП» — фірми, яка поставила порту «Південний» старі несправні тепловози під виглядом справної техніки. Ця угода, пов'язана з корупційними схемами за участю колишнього керівництва порту, спричинила багатомільйонні збитки. Але, як і очікувалося, жодного судового вироку у справі немає і не передбачається. Матеріали просто «зависли» у слідчих органах. Так, історія з іржавими тепловозами завершилася без наслідків — ні для посередників, ні для замовників.
Раніше ми розповідали, як працює схема львівської митниці під керівництвом Олега Будза.
Також "Знай" писав про слідчого Халіла Мамояна, який заплющує очі на злочини і оформляє майно на родичів .
Крім того, повідомляли, що харківський чиновник Мін'юсту Дмитро Волик та адвокат Валентин Мельник звинувачуються у привласненні майна.