Також включили найбільший в Україні медіафасад площею 3500 кв. м, на якому вже почали розміщувати рекламу такі гіганти, як Vodafone, Київстар та Coca-Cola, пише портал Антикор.

Однак, як виявилося, ТРЦ Gulliver перебуває під управлінням державного Ощадбанку, який не провів жодного офіційного тендеру. Ані на електронному майданчику ProZorro, ані на офіційному сайті самого Ощадбанку, щодо закупівлі/продажу рекламних послуг чи права використання медіафасаду жодної інформації.

Натомість рекламна агенція "Мегаполіс" офіційно продає рекламний час на цьому медіафасаді. І що саме цікаве, що ця агенція дуже часто виграє інші тендери з цією державною установою.

Це викликає серйозні підозри щодо цільового використання коштів. Існує ризик, що доходи від реклами підуть не до державного бюджету воюючої країни, а можуть осісти у кишенях посадових осіб Ощадбанку.

Виникають питання:

Популярні новини зараз
У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили
Показати ще

На якій правовій підставі рекламна агенція "Мегаполіс" отримала право на продаж рекламного часу на медіафасаді ТРЦ Gulliver, який перебуває під управлінням державного банку?

Чому не було проведено публічних тендерів на ProZorro або на офіційному сайті банку для забезпечення прозорості та максимальної вигоди для держави?

Який механізм розподілу отриманих від реклами коштів і чи гарантовано їхнє надходження до державного бюджету?

Стежимо за реакцією Ощадбанку та подальшим розвитком ситуації.

Також, цікаво буде почути від наших поважних міжнародних рекламодавців за які кошти вони придбали цю рекламу і які кошти отримає держава?