Українська компанія вийшла на американський ринок онлайн-замовлень

поділитись
Zakaz.ua і його аналог в США Cartfresh.com спеціалізуються на онлайн-замовленнях та доставці продуктів з супермаркетів

Команда українського стартапу Zakaz.ua на чолі з Єгором Анчишкіним запустила в США проект Cartfresh.com.

Про старт в Штатах розповів представник одного з інвесторів проекту - керуючий партнер інвестиційного фонду Chernovetskyi Investment Group Андрій Криворчук, пише Delo.ua.

Він повідомив, що частину людей для формування американської команди перевезли з України, а частина набирали на місці.

Читайте також: Український стартап отримав $ 12 млн та працюватиме в США (фото, відео)

Відзначимо, що Zakaz.ua і його аналог в США Cartfresh.com спеціалізуються на онлайн-замовленнях та доставці продуктів з супермаркетів.

В Україні стартап є офіційним партнером мереж супермаркетів Novus, Metro, Fozzy і ринку "Столичний". У США перший підключений магазин знаходиться в Бостоні - це супермаркет Russo's.

Нагадаємо, у вересні 2014 року Chernovetskyi Investment Group оголосила про інвестиції в Zakaz.ua у розмірі 2,5 мільйона доларів.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Дивовижні фото до і після ремонту автомобіля
0
0
17:06 22.04.2018
Ар‘єв, фактично, створив загрозу іншим учасникам дорожнього руху і його дії могли бути кваліфіковані як створення аварійної ситуації
0
0
16:12 22.04.2018