Американські кінокритики внесли довгоочікувані "Зоряні війни: Пробудження сили" до списку з 13 стрічок із найроздутішими рекламними кампаніями.

Про це повідомляє видання Variety.

До підбірки включені стрічки, реклама котрих заповнила більшість вуличних майданчиків, народила купу фан-арту та тисячі рекламних шпальт у засобах масової інформації.

Як показує практика, шалені промо-кампанії не завжди означали високі касові збори. Здебільшого, виробники фільмів отримували лише армію прихильників, проте аж ніяк не високі оцінки критиків.

Найроздутішими фільмами називають: "50 відтінків сірого" (2015); "Інтерв'ю" (2014); "Прометей" (2012); "Сутінки" (2008); "Зміїний політ" (2006); "Матриця: Революція" (2003); "Зоряні війни: Епізод 1 – Прихована загроза" (1999); "Хрещений батько 3" (1990); "Генрі і Джун" (1990); "Кінг Конг" (1976); "Глибока глотка" (1972); "Морок" (1958); "Зоряні війни: Пробудження сили" (2015).

Популярні новини зараз
Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів
Показати ще

Читайте також: Збірна Іспанії прорекламувала нову серію "Зоряних війн" (відео)

Сьомий епізод "Зоряних воєн" з'явиться у кінотеатрах 17-18 грудня.

Нагадаємо, перший епізод, який створив Джордж Лукас, вийшов у травні 1977 року. Він з бюджетом у 11 мільйонів доларів зірвав 337 мільйонів касових зборів.