Мінтранспорту США зобов'язало авіакомпанії компенсувати пасажирам вартість пошкодженого при перевезеннях багажу.

Про це повідомило американське видання The Consumerist.

Після того, як в міністерстві з'ясували, що деякі авіаперевізники відмовляються платити пасажирам за пошкоджені валізи, чиновники нагадали компаніям про закон щодо захисту прав споживачів.

Читайте також: Українці можуть їздити у Грецію без Шенгенської візи

Зокрема, в законі зафіксовано зобов'язання авіакомпаній компенсувати пасажирам пошкоджені колеса, замки, ремені, ручки та інші частини багажу в разі їх поломки в ході танспортування.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Показати ще

Також в Мінтраспорту США підкреслили, що авіасобственнікі зобов'язані приймати заяви про помилку при відправленні багажу, навіть якщо, на їхню думку, вони не винні.