Мінтранспорту США зобов'язало авіакомпанії компенсувати пасажирам вартість пошкодженого при перевезеннях багажу.

Про це повідомило американське видання The Consumerist.

Після того, як в міністерстві з'ясували, що деякі авіаперевізники відмовляються платити пасажирам за пошкоджені валізи, чиновники нагадали компаніям про закон щодо захисту прав споживачів.

Читайте також: Українці можуть їздити у Грецію без Шенгенської візи

Зокрема, в законі зафіксовано зобов'язання авіакомпаній компенсувати пасажирам пошкоджені колеса, замки, ремені, ручки та інші частини багажу в разі їх поломки в ході танспортування.

Популярні новини зараз
6 знаків зодіаку, які з віком стають лише красивішими: це не магія, а астрологія Нові вимоги для водіїв: який документ перевірятимуть на кордоні Гроші під загрозою: "Ощадбанк" дав клієнтам час до 30 вересня "Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення
Показати ще

Також в Мінтраспорту США підкреслили, що авіасобственнікі зобов'язані приймати заяви про помилку при відправленні багажу, навіть якщо, на їхню думку, вони не винні.