Успіх фільмів Marvel можна пояснити відходом від класичного образу супергероя-одинака, який протистоїть різним злодіям і злочинницьким організаціям. У фільмах супергерої Marvel самі стали частиною великих організацій: вони просувають їх ідеали, представляють їх, і часто зобов'язані їм своїми здібностями.

Marvel "зловила" новий соціальний тренд і "переформатувала" сюжети картин у відповідності з ним, переконаний вчений з Каліфорнійського університету в Берклі Едріан Аку, пише Journal of Popular Film and Television.

У перших блокбастерах про супергероїв ("Супермен", "Бетмен", "Людина-павук") вони завжди були одинаками, що потрапляли під підозру влади і суспільства. Усі ранні фільми також відрізняє неприязнь до великих організацій (LexCorp Лекса Лютора, OsCorp майбутнього Зеленого Гобліна). Поліція ж або бездіяла, або, в гіршому випадку, намагалася зупинити і покарати супергероїв за те, що вони брали правосуддя у свої руки.

У всесвіті Marvel ця чітка картина змінилася. Тепер організації (і підтримка влади) визначають розвиток сюжету: завдяки їм стають можливими подвиги супергероїв, вони надають їм ресурси та екіпіровку.

Є ймовірність, що сценаристи і режисери Marvel ставили перед собою інше завдання — показати, що без підтримки друзів і союзників, лише своїми силами, досягти серйозних результатів не можна. Однак Marvel "перегнув" цю ідею і перейшов до іншої схеми. Замість того, щоб у деталях охарактеризувати психологію супергероя самого по собі та у взаємодії з напарниками, вони "розчинили" його у однозначно хорошій і героїчній організації.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", київські кінотеатри відмовилися від прокату культового британського фільму "На Голці 2".