Річна виручка комунального підприємства "Київпастранс" становить 1 млрд грн., з якої 43% підприємство витрачає на збір цієї ж виручки, констатують в партії "РУХ ЗА РЕФОРМИ".

Тобто майже півмільярда гривень йде на зарплати кондукторів та контролерів. Таке марнотратство привело підприємство в занепад і зробило громадський транспорт у Києві збитковим. Через це місто не скоро побачить нові тролейбуси і трамваї.

"З року в рік влада обіцяє оновити та розширити столичний транспортний парк. При цьому навіть не уявляють, звідки взяти на це гроші, - говорить лідер партії "РУХ ЗА РЕФОРМИ" Сергій Думчев. - "Київпастранс" витрачає 43% зароблених грошей на збір оплати за проїзд, метрополітен - 14%. При такому підході нам ніколи не зробити місто сучасним.

Читайте також: Автоматизовані парковки дозволять Києву заробляти 2,7 млрд грн - "РУХ ЗА РЕФОРМИ"

Тому нам потрібно автоматизувати систему продажу квитків та жетонів, тобто прибрати людський фактор і проводити всі розрахунки по безналу. Необхідно також запровадити єдиний квиток на всі види транспорту. Київ - це єдине місто в Східній Європі, в якому до цих пір використовуються жетони. Впровадження електронних квитків дозволити в майбутньому уникнути колосальних витрат і злодійства, а заощаджені кошти направити на придбання нових трамваїв та тролейбусів".

Популярні новини зараз
ПриватБанк бере комісію за зняття грошей: про які додаткові витрати варто знати Менше бути не може: кому держава гарантує пенсію у 6,1 тис. грн Зима без води та опалення: українців чекає комунальний колапс Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів
Показати ще