Dolce & Gabbana відкрили своє перше кафе і воно розташувалося у Шанхаї. Це не просто кав'ярня, а новий елемент у стратегії бренду з розширення у Китаї. Раніше у червні вони запустили Casa Dolce & Gabbana, присвячене товарам для дому, а тепер вирішили порадувати місцевих мешканців смачною італійською кухнею.

Кафе розмістилося на другому поверсі флагманського магазину бренду на Citic Square та зайняло 200 квадратних метрів, повідомляє Fashion Network. Але тут не просто подають пасту та каву – в меню можна знайти страви, натхненні південною Італією, які ідеально підходять як для легких перекусів, так і для більш формальних обідів.

Кафе Dolce & Gabbana / фото: Fashion Network
Кафе Dolce & Gabbana / фото: Fashion Network

"Крім класичних післяобідніх чаювання, в меню входять закуски, основні страви і десерти в південно-італійському стилі.До асортименту десертів входять тістечка у формі сицилійських лимонів і троянд Dolce & Gabbana, а також тірамісу, що подається в кавниках, прикрашених фірмовим мотивом сицилійської колісниці", – йдеться у джерелі.

Генеральний директор бренду Альфонсо Дольче сказав, що для них величезна честь відкрити своє перше кафе саме в Шанхаї. Він упевнений, що через італійську кухню вони зможуть показати італійську майстерність і передати концепцію Dolce & Gabbana, де турбота про благополуччя перетворена на стиль життя.

Популярні новини зараз
Чоловікам дали 14 днів, щоб з'явитися до ТЦК: хто не встигне – розшук та штрафи Німеччина запровадила фінансові зміни для українців: доведеться заплатити за безкоштовне Почнуть мобілізувати з 1 жовтня: кого чекає повістка та ВЛК Ціни різко пішли вниз: вартість нерухомості стрімко падає
Показати ще

Кафе Dolce & Gabbana / фото: Fashion Network
Кафе Dolce & Gabbana / фото: Fashion Network

І, звичайно, кафе не могло обійтися без особливих колаборацій з італійськими виробниками. Тут можна скуштувати каву з фірмових кавників Bialetti, десерти від Fiasconaro та вина від знаменитої сицилійської виноробні Donnafugata.

Нагадаємо, "Ralph Lauren" лише репліки робить: українка на "секонді" відкрила вінтажний светр за $600

Раніше стало відомо, що спідниця-bubble знову у моді: як носити актуальний силует восени

Читайте також, власники iPhone відмовляються зустрічатися з користувачами Android: на 87% частіше - повний "ігнор"