Те, як ви спілкуєтесь на роботі, може визначити вашу професійну репутацію та навіть вплинути на кар’єру. Правильно підібрані слова зміцнюють стосунки з колегами, створюють довіру й допомагають просуватися вперед.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНатомість невдалі висловлювання або негатив можуть зруйнувати ці зв’язки, пише Make it.
Експерти з лідерства наголошують, що успішні люди свідомо використовують певні фрази, щоб будувати авторитет і досягати цілей. Ось три ключові висловлювання, які варто взяти на озброєння.
"Мені потрібна допомога"
Просити допомоги для багатьох може здатися складним через страх виглядати слабким чи недостатньо компетентним. Проте експерт з лідерства Саймон Синек переконаний, що така відвертість, навпаки, викликає довіру.
"Люди схильні більше поважати тих, хто не боїться звертатися за допомогою"
"Я чую, що ти кажеш"
Слухання є важливою складовою комунікації. Якщо ви хочете, щоб вас уважно слухали, почніть робити те саме. Комунікаційний експерт Джессіка Чен радить спершу вислухати співрозмовника до кінця. Використання цієї фрази демонструє повагу до думок іншої людини, навіть якщо ви з ними не погоджуєтесь.
"Я не знаю, але дізнаюся і повідомлю"
Замість того, щоб імпровізувати відповідь, коли ви не знаєте, краще чесно визнати це.
"Визнання того, що ви не маєте відповіді, — це ознака впевненості й чесності. Це створює довіру й показує готовність знайти рішення"
Користуючись цими простими, але потужними фразами, ви не лише покращите стосунки з колегами, а й зможете впевненіше рухатися вперед у своїй кар’єрі.
Раніше ми повідомляли, 8 звичок, які роблять успішні люди щоранку.
Не везіння, а талант: які знаки Зодіаку створюють свою удачу самі - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, як ваші звички у соцмережах впливають на психіку?