Компанія Mattel, відома як виробник найзнаменитішої ляльки на землі, шокувала покупців новим другом Барбі.

Догодити публіці неймовірно складно. Спочатку Mattel звинувачували в тому, що їх іграшки мало схожі на людей - аж надто довгі у них ноги і занадто тонка талія. І ось, нарешті, виробник відгукнувся і випустив цілу серію ляльок на будь-який смак - різних рас і статур.

До лінійки увійшли аж 15 різноманітних Кенів. Серед них: азіат, афроамериканець, латиноамериканець, європеєць та інші. Інтереси у них теж різні - тут і офісний співробітник, і ботан, і студент.

Втім, одному з Кенів усе-таки вдалося затьмарити побратимів - його вже кілька тижнів жваво обговорюють у мережі. Здається, такої популярності не удостоювалася навіть сама Барбі. Йдеться про Кена-хіпстера з пучком на голові.

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Ледве Mattel випустила промо-знімок нової колекції ляльок, соціальні мережі буквально вибухнули жартами.

"Мені хочеться спалити їх усіх до єдиного в бочці з бензином. Барбі гідна кращого"

"Представляємо вам Кена з пучком! Натисніть кнопку на його спині, щоб почути 5 різних сексистських фраз"

"У нового Кена на голові пучок. Це офіційно кінець світу"

"Новий Кен із пучком йде у комплекті з сорочкою, черевиками і ключами від машини Барбі, яку він водить, поки "не встане на ноги"

"Чи йде у комплекті з новим Кеном із пучком крихітний вейп?"

Хіпстер-Кен став настільки популярним, що навіть обзавівся власною сторінкою у Twitter.

"Я не расист, але чому не існує білої пантери?"

"Легінси - найкращі друзі чоловіків"

"Земля плоска"

"Ла-ла Ленд" мав перемогти"

Хіпстер-Кен – уже одна із найбільш упізнаваних ляльок Mattel, та цікаво, чи допоможе це компанії продати його своїй цільовій аудиторії – маленьким дівчатам.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", похмура подружка Barbie підкорила соцмережі.