Як виявилося, шведи знаються на безпечному сексі. Це довело Федеральне управління громадського здоров'я (BAG) в Швейцарії, яке запустило рекламну кампанію, присвячену безпечному сексу. Так, на Youtube з'явилися три ролики, озвучені німецькою, французькою та італійською мовами. На відео обігруються побутові ситуації, що натякають на інтимний підтекст.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ першому відео можна побачити, як м'ясник набиває в оболонку ковбасу. Це явно натякає на надягання презерватива. Голос за кадром підкреслює, що Карл "робить гігантську і товсту ковбасу", і заявляє, що партнер може допомогти в цьому Карлу.
У другому ролику показується слюсар, який змазує свердло верстата, перш ніж зробити дірку в металевій пластині. Зазначимо, що незабаром він бере найбільшу насадку і продовжує робити ритмічні рухи.
Таким чином, кампанія підкреслює три важливих моменти безпечного сексу: надягання презерватива, використання мастила для статевих органів і спльовуванні сперми щоб уникнути інфекції. У всіх роликах з'являється загальний слоган: "Незалежно від того, що ви думаєте, також подумайте про своє здоров'я". Представник BAG Адрієн Кай (Adrien Kay) розповів, що з допомогою "кампанії вони грають з кліше і гумором, які роблять відео більш доступними і ефективними".
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" писав про те, що мережа магазинів цифрової техніки з Владивостока, Росія, DNS видалила рекламний ролик до 23 лютого, в якому зв'язану дівчину змушують закопувати подаровані шкарпетки. Користувачі соцмереж бурхливо відреагували на ролик, тому директору компанії довелося вибачитися.
Згідно з сюжетом, хлопець вивозить заплакану дівчину в ліс, вона пов'язана і лежить в багажнику. Тоді він кидає їй лопату і змушує закопувати подарунки, потім помічає, що тим же займається знайомий і його дівчина. В кінці виявляється, що все це — страшна фантазія дівчини, яка викидає куплені шкарпетки і йде за подарунком в DNS. Так, реклама завершується помітною фразою: "Чоловічі подарунки без ризику для життя".