Компанія Facebook недавно вирішила трохи змінити свій профіль і зайнятися випуском серіалів. Уже з'явилися деталі нового проекту.

Компанія дебютує з двома серіалами. Один з них отримав назву "Повертаючи борг", головну роль в якому отримав Майкла Роу. Герой серіалу подорожуватиме по країні в пошуках людей, які вкладають свої сили в розвиток громад.

Другий поки залишився без назви. В його основу ляже історія про головного молодого американського спортсмена сучасності – Лонзо Боллє і його сім'ю. Хлопець є успішним 19-річним професійним баскетболістом.

Серіали, за задумом Facebook, орієнтуватимуться на цільову аудиторію у віці від 13 до 34 років. У компанії вже придумали, чим відрізнитися від конкурентів. Серіали викладатимуть в мережу не по сезонами, як це роблять Netflix і Amazon, а серіями. Перші роботи Facebook закінчать знімати в 2018 році.

"Наша мета - зробити Facebook місцем, де люди люблять дивитися відео. Щоб домогтися цього, ми маємо намір залучити групу партнерів і творців програм, щоб вибудувати навколо цього ціле ком'юніті - від спорту до комедій. Зараз ми самі платимо за створення такого контенту, але ми думаємо, що режисери скоро зможуть заробляти завдяки рекламі всередині продукту ", - розповів про деталі проекту віце-президент з розвитку медіа Нік Грудін.

Популярні новини зараз
Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, з'явився перший тизер фільму про перекладача ОБСЄ та його пригоди в анексованому Криму.