Киянин Сергій Ткачук робить звичні речі – сумки, сукні, браслети – з абсолютно незвичайного матеріалу – з пробок для вина і шампанського.

Про це повідомляє "Сьогодні".

Він розповідає – як люди зазвичай реагують на його вироби. "Дев'яносто дев'ять відсотків, перша фраза – це ж треба було стільки випити" - сміється Сергій.

На одну сумку йде близько трьохсот штук. Майстер жартує: стільки вина не купиш, допомагають всі знайомі.

"Друзі знають: коли приходять в гості, останні 3-4 роки, - вони приходять з пакетом пробок. Ще співпрацюю з власниками ресторанів, сомельє знайомими", - говорить Сергій Ткачук.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Іноді дизайнер переробляє речі кілька разів. Каже: на відміну від тканини, яку можна легко зшити, пробки скріпити дуже важко. Створення однієї сумки триває до 15 днів. Вся складність в тому, щоб підібрати однакові пробки, адже всі вони мають різну довжину і обсяг. А їх тут близько двохсот п'ятдесяти.

Сергій показує, як можна зробити браслет з пробки.

"Ось у нас є пробка. Нарізаємо її кружечками, ножем", - пояснює майстер. Надалі заготовки шліфуємо пилкою для нігтів. Щоб всі частини браслета були однаковими, можна приміряти їх до монети в десять копійок. Потім в центр заготовки з пробки вставляється спеціальний гвоздик - і конструкція збирається в одне ціле. Залишилося лише прикріпити застібку.

Те, що починалося як хобі, нині перетворилося в повноцінний бізнес. Сергій мріє, щоб його вироби побачили не тільки українські модники, але і європейські цінителі оригінальних речей.

Варто відзначити, що в італійській столиці відбувся модний показ осінньої колекції Dolce & Gabbana. Вельми незвичайним ходом організаторів було випустити на подіум замість живих людей роботів-безпілотників.

Перед початком показу усіх попросили вимкнути Wi-Fi на смартфонах, а через деякий час на подіум вилетіли дрони, кожен з яких ніс на собі новеньку сумочку з осінньої колекції будинку моди.

Оскільки роботи ще не такі самостійні, як хотілося б, дронов-модників супроводжували дві дівчини в білих халатах на випадок непередбачених ситуацій. Слідом за дрона на сцену вийшли справжні моделі – все ж андроїди поки не навчилися ходити на підборах.

Тим глядачам, які перебували безпосередньо в залі, шоу, безсумнівно, сподобалося, адже люди ще не наситився виглядом летять і збудованих в ряд дронов, які несуть модні речі. Однак в інтернеті до показу поставилися спокійно, користувачі назвали шоу інноваційним, але нудним.

"Я думаю, люди, які прийшли на показ, хочуть побачити людей, – написав користувач Twitter в гілці обговорення шоу. – Це як прийти на концерт, щоб послухати виконавця, а замість нього отримати MP3-плеєр на сцені".

Презентація сумок з винних пробок.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що Настя Каменських розкрила таємницю ефективної дієти зі звичайних круп.