Американець Олівер Кміа зробив добірку фотографій з Instagram, на яких зображені однотипні пам'ятки всього світу.

Однакові знімки різних користувачів Олівер знайшов за хештегами і скомпонував у відеоряд, який опублікував на своїй сторінці в Facebook.

Автор відеодобірки пояснив науковому блогу BoingBoing, що спробував створити саркастичне відео, яке відображає кліше в масовому туризмі.

"Я зрозумів, що багато мандрівників не насолоджуються моментом, а повністю захоплені своїми смартфонами, і їхня мета - розмістити фотографію в соцмережі в гонитві за лайками і фоловерами", - сказав Кміа.

Як видно з відео, туристи створюють майже ідентичні фотографії, приймаючи різні пози на тлі всесвітньо відомих пам'яток, таких як Фонтан Треві в Римі, Пізанська вежа, Мона-Ліза в Луврі, Ейфелева вежа, Тадж-Махал, Емпайр-стейт-білдінг.

До того ж користувачі Instagram використовували однакові хештеги під своїми знімками, наприклад #easyjet, #followmetoo, #passport, #carselfie.

Популярні новини зараз
Без світла сиділи, тепер без води: в Україні запроваджують погодинні графіки водопостачання Банки встановили ліміти на зняття грошей Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", зловживання гаджетами призводить до страшної залежності та проблем зі здоров'ям.