Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту у Києві.

Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.

"Мене завжди більше цікавила недосконалість, тому що вона відрізняє від натовпу", - розповів засновник Diesel Ренцо Россо.

Популярні новини зараз
"Такого в історії не було": експерт назвав міста, на які наступатиме армія росії Пенсіонерам виплатять разову допомогу: хто додатково отримає від 450 гривень Роки праці більше не важливі: у ПФУ повідомили про новий пенсійний порядок Соціальна допомога для 60-річних: хто зможе отримати в серпні
Показати ще

В рамках рекламної кампанії бренд видалив усі фото з Instagram, пояснюючи це тим, що користувачі шукають ідеальні образи. На сторінці Diesel лише два фото з хештегами #GoWithTheFlaw.

Як повідомляв портал "Знай.ua", співачка Ріанна спільно з брендом Puma створила нову модель кросівок.