Українці зняли рекламу італійському бренду

поділитись
Зйомки проходили на недобудованому Подільському мосту

Італійський бренд одягу Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту у Києві.

Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.

"Мене завжди більше цікавила недосконалість, тому що вона відрізняє від натовпу", - розповів засновник Diesel Ренцо Россо.

В рамках рекламної кампанії бренд видалив усі фото з Instagram, пояснюючи це тим, що користувачі шукають ідеальні образи. На сторінці Diesel лише два фото з хештегами #GoWithTheFlaw.

Як повідомляв портал "Знай.ua", співачка Ріанна спільно з брендом Puma створила нову модель кросівок.

Автор матеріалу: 
Антон Дорошенко
Теги: 
Diesel, Київ, Подільський міст, реклама
Зовсім скоро улюблена виставка всіх модників
0
0
00:17 25.04.2018
Від екземи любителів водних процедур не врятують навіть щадні засоби для миття
0
0
23:25 24.04.2018
Вагітна рекурсія пупсиків і волохатий малюк з клешнями. Навіть страшно подумати, що вживали творці ...
0
0
22:54 24.04.2018
Як створити щасливі і міцні стосунки
0
0
21:53 24.04.2018
Не обділяйте увагою брови
0
0
21:40 24.04.2018