Скільки насправді заробляють музиканти?

Яким є експортний потенціал української музики?

Як працює наш музичний ринок у реальному житті та яких змін потребує насамперед?

На ці та інші питання нарешті можна буде відповісти фактами, а не суб'єктивним сприйняттям реальності. Цього літа відбудеться масштабне дослідження музичного сектору України та його зовнішньоекономічних перспектив. Мета проста й водночас амбітна: зафіксувати поточний стан ринку, виявити ключові проблеми, оцінити можливості та надати рекомендації для подальшої роботи.

Популярные статьи сейчас
Водительские удостоверения станут "временными" документами: автомобилистам готовят новые правила Подорожание будет невыносимым: украинцам советуют делать запасы – по 10 кило не меньше В платежках за коммунальные услуги появился новый счет: кому готовить больше денег В ТЦК поставили точку в вопросе мобилизации 50-летних мужчин: "Есть директива..."
Показать еще

Ініціатором проєкту стала агенція музичного консалтингу Soundbuzz за підтримки Українського культурного фонду. Дослідження фокусується на неакадемічному музичному напрямку, що дозволить зібрати якомога більше інформації про цей сегмент ринку. Зважаючи на масштаби країни, вивчатиметься ситуація у найбільших містах — Києві, Харкові, Львові, Одесі та Дніпрі. Дослідження відбуватиметься методами опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю, запитів статистичних даних тощо.

Вже зараз музиканти та всі, хто працюють у індустрії, можуть взяти участь у дослідженні. Залежно від спеціалізації, пропонується відповісти на питання для музикантів або для представників музичної індустрії. Опитування анонімне, проте за бажанням можна залишити свій e-mail та першими отримати звіт із результатами дослідження.

«На нас чекає багато роботи, адже дослідження триватиме з липня по жовтень. Добре, що ми маємо професійних партнерів з досвідом вивчення саме креативних індустрій — компанію PPV Knowledge Networks, — говорить директорка Soundbuzz Дарця Тарковська. — До того ж, розроблену методологію верифікують європейські колеги, які мають досвід аналогічних досліджень. Це наблизить механіку нашої роботи до європейських стандартів. Сподіваюсь, маючи на руках результати проєкту, українська музична індустрія перестане користуватись фейковими цифрами і спиратися на суб'єктивні судження».

Усі підсумкові матеріали будуть надані як українською, так і англійською мовою, що дозволить іноземним колегам ближче познайомитися з музичною індустрією нашої країни. Для широкого загалу звіт представлять у вільному доступі вже цієї осені.

Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 році як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.

Soundbuzz — агенція музичного консалтингу, створена у 2013 році. Займається освітніми проєктами, консультує з питань експорту, бере участь у професійних заходах музичної індустрії України та Європи, серед яких Music Conference Ukraine, Respublica Music Conference, PRO music USA (спільно з America House Kyiv), Gogolfest, Live at Heart, Ment Ljubljana, Waves Vienna, Nouvelle Prague, Budapest Showcase Hub та інші.