Популярна американська модель плюс-сайз Тесс Холлідей ніколи не соромилася показатися перед аудиторією не при параді: підписники бачили її і ненафарбованою, і заспаною, і навіть заплаканою. Ось і цього разу дівчина вирішила не соромитися і поділитися бідою: що сталося зі шкірою обличчя після того, як вона почала приймати протизаплідний препарат.

На своїй сторінці в Instagram 32-річна Тесс показала на фото, як на її обличчі з'явилися десятки червоних прищів. Мабуть, дівчині препарат зовсім не підходить або вона його вибирала без рекомендації лікаря: в будь-якому випадку, з гормонами жарти погані.



"Я тут, щоб розповісти вам, що навіть у "супермоделей" бувають прищі. Гормони просто вбивають. А ще я просто можу сказати, що з тих пір як стала використовувати внутрішньоматкові контрацептиви, моїй шкірі настав кінець. Будь ласка, можна нам якісь кращі протизаплідні засоби?", - написала Тесс.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що в мережі розкрили лайфхак для коханців, як зробити ніч незабутньою.

Популярні новини зараз

Дружина Віктора Павлика Катерина Репяхова показала свій гардероб після народження сина: "Шо попало"

Газ по 15 гривень, а електроенергія за 2,50: як зміняться ціни для українців у серпні

Марина Боржемська влаштувала доньці казковий День народження, Узєлкова не видно: "На святі не був?"

Вагітна Катя Осадча "поховала" зірку "Дизель шоу" Яну Глущенко після ювілею: "Вже щось не так"

Показати ще