Скандал на Євробаченні-2017, коли замість виступу ONUKA, UA:Перший пустив рекламний блок, пішов на користь гурту.

Таку думку в інтерв’ю для "Світського життя" висловила солістка українського колективу Наталія Жижченко.

Як і на все інше, що супроводжує їхню творчість, учасники гурту поглянули на такий "поворот" по-філософськи.

"Мене це дуже повеселило, тому що це, як і все, іронія долі, як і весь абсурд, який нас просто супроводжує весь творчий період. Слава богу, що я дізналася про це за 10 хвилин до виступу, попередила своїх рідних. Тому що бабуся цього б точно не пережила. На жаль, із 47 країн тільки три пішли на рекламу, і Україна в числі них. Але, мені здається, що саме ця ситуація настільки обурила аудиторію, що цей виступ подивилося набагато більше людей, ніж якби його показали в трансляції. Тому, мені здається, ця ситуація пішла нам на користь і стати героєм такого скандалу нам дуже вигідно як би це егоїстично не звучало", - зазначила Жижченко.

Популярні новини зараз
Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи Додаткова підтримка пенсіонерів: нова виплата 944 грн на місяць Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс
Показати ще

Виявляється, продюсери пісенного конкурсу зовсім не підклали ONUKA "свиню", а навпаки – зробили неоціненну послугу.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", ONUKA порадувала фанатів піднесеним хітом.