18 жовтня 2017 року, незабаром після публікацій перших журналістських розслідувань про голлівудському продюсера Харві Вайнштейн, актрису Уму Турман запитали, що вона думає про звинувачення на його адресу. Турман, яка зіграла в декількох фільмах, спродюсованих Вайнштейном (зокрема, «Кримінальному чтиві» і «Вбити Білла»), відповіла: «Мені нема чого сказати вам, тому що я не дитина, і я знаю, що коли говорю в люті, то зазвичай потім шкодую про невірно підібраних словах. Тому я чекаю, поки мій гнів трохи стихне ».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧерез місяць актриса опублікувала в інстаграме пост в честь Дня подяки, написавши: «Щасливого Дня подяки всім! (Крім тебе, Харві, і всіх твоїх мерзенних спільників. Я рада, що справа йде повільно - ти не заслуговуєш і кулі). Залишайтеся на зв'язку!"
3 лютого газета The New York Times опублікувала статтю «Ось чому Ума Турман була в такій люті». Актриса розповіла виданню свою історію: про те, як пережила згвалтування, стала жертвою неодноразових домагань Харві Вайнштейна, мало не загинула в автокатастрофі на зйомках «Убити Білла» і не дочекалася підтримки з боку режисера Квентіна Тарантіно.
Турман говорить, що в 16 років її згвалтував молодий актор, з яким вона познайомилася в клубі. «Я була тоді надзвичайно поступливою, - згадує вона. - Я намагалася сказати "ні", кричала, робила все, що можна. Він сказав, що двері замкнені, і я навіть не спробувала її відкрити. <...> Після такого стаєш або ще більш поступливою, або менш. Я стала менш ».
Відносини з Харві Вайнштейн, чий фільм «Кримінальне чтиво» прославив і Уму Турман, і режисера Квентіна Тарантіно, у актриси спочатку були діловими і дружніми. «Він годинами обговорював зі мною мою роботу, хвалив мій розум і давав мені відчути себе значимою. Можливо, це притупило мою увагу ». Навіть коли він вперше з'явився перед нею в халаті, це її не злякало: «Я думала, що він такий специфічний, щось на зразок дурнуватого і ексцентричного родича».
Однак незабаром Харві Вайнштейн напав на неї, каже Турман. Це було в номері лондонського готелю Savoy: Вайнштейн штовхнув її на ліжко, спробував залізти на неї, оголитися «і робив всілякі неприємні речі». Вона згадує, що вибралася з-під нього «як ящірка», а на наступний день Вайнштейн надіслав їй величезний букет троянд і похвалив за «відмінні інстинкти». Коли продюсер знову спробував заманити актрису в номер, Турман пригрозила, що якщо він спробує зробити це з кимось ще, то вона про все розповість, і він втратить кар'єри, репутації і сім'ї. У відповідь Вайнштейн пригрозив актрисі зруйнувати її кар'єру.
Представник Харві Вайнштейна заявив The New York Times, що Турман, можливо, дійсно загрожувала продюсеру - але той ніколи не погрожував їй. За словами Вайнштейна, у них з Турман були «веселі і грайливі відносини, він помилково вважав її сигнали і відразу ж вибачився».
Актриса стверджує, що з тих пір сприймала Вайнштейна як ворога і розповідала про те, що трапилося Квентіну Тарантіно напередодні зйомок «Убити Білла». Той спочатку сказав щось на кшталт: «Бідний Харві, йому так хочеться мати дівчатами, яких йому не бачити», але потім, після нагадування Турман, поговорив з Вайнштейном про його домаганнях до актрисі. Продюсер був здивований звинуваченнями; як здалося Турман, йому стало соромно. 20 жовтня 2017 року Квентін Тарантіно зізнався, що знав про поведінку Харві Вайнштейна.
Турман розповіла, що її відносини з Тарантіно також ускладнилися його зрадою. На зйомках «Убити Білла» режисер зажадав від актриси сісти за кермо кабріолета замість каскадера. Автомобіль, мабуть, був не до кінця справний, і Турман спробувала відмовитися, однак Тарантіно наполіг на своєму, запевнивши, що машина в порядку. Все закінчилося автокатастрофою, після якої Турман боялася, що не зможе ходити (у неї була пошкоджена шия і коліна). Коли актриса зажадала від студії Вайнштейна надати їй запис дубля, під час якого сталася аварія, їй відмовили. Тарантіно зайняв сторону кіностудії, і на протязі декількох років вони з Турман були «в жахливої сварки», хоча їм доводилося з'являтися разом на заходах і промоутувати фільми.
Тільки зараз Умі Турман вдалося домогтися від Тарантіно, щоб він віддав їй запис того дубля; вона каже, що передала зібрані їй свідоцтва аварії поліції. «Коли вони ополчилися на мене після аварії, я відчула, що я більше не колега і не артистка, а поламаний інструмент», - згадує актриса. Відео цієї автокатастрофи опубліковано The New York Times.
«У мене пішло 47 років на те, щоб перестати називати погане поводження зі мною" любов'ю ", - говорить Турман. - Так довго - бо, як мені здається, нам ще в дитинстві вселяють, що жорстокість і любов якимось чином пов'язані. Це епоха, яку нам треба перерости ».
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, щопродюсеру-гвалтівнику закрили шлях в кінематограф.