Американець українського походження Нік Розар заснував бренд Hetmans, що спеціалізується на сонцезахисних окулярах ручної роботи.

Про це повідомляє сайт "Голос Америки".

Розар відвідував батьківщину своїх предків, де і познаймився з унікальною технікою різблення гуцульських майстрів.

Спочатку хлопець не знав, як перенести це мистецтво в західний контекст.

Натхнення прийшло тоді, коли він випадково зустрів знайомого у сонцезахисних окулярах з "голою" дерев'яною оправою.

Популярні новини зараз
Вимоги до стажу зменшили вдвічі: хто вийде на пенсію раніше Податкова контролюватиме перекази українців: кому приготуватись до штрафів та санкцій Безкоштовні продуктові набори для пенсіонерів: хто та як може отримати Ухилянтами можуть стати тисячі чоловіків: кого ТЦК подасть у розшук
Показати ще

Тоді Нік Розар знайшов новий напрямок українського мистецтва. Йому вдалось поєднати аутентичність гуцульських мотивів та західний фешн.

Всі оправи виготовляються вручну в Україні, одна така пара обійдеться модникам у 170 доларів.

Чимало американських зірок стали справжніми фанами окулярів Hetmans.

Рекламний лозунг українсько-американського бренду: "Мистецтво, яке ви одягаєте".

Як повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, які сукні рекомендують дизайнери на випускний бал 2017.