Зірка "50 відтінків сірого" знайшла заміну червоній кімнаті

поділитись
Компанію актрисі склали модель та художниця

Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.

Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.

Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле.  На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.

У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.

За задумом "батька" парфуму,  Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.

Автор матеріалу: 
Оксана Ханас
Теги: 
Дакота Джонсон, аромат, реклама, ролик, Gucci
Нова коханка Пітта довела Анжеліну Джолі до істерики
0
0
00:55 23.04.2018
Співак та зірковий тренер " Голосу країни Потап кардинально змінив імідж
0
0
00:33 23.04.2018
Тоді 28-річної співачки не було в місті
0
0
00:11 23.04.2018
Маша склала власний топ кращих якостей у чоловіка
0
0
23:10 22.04.2018