Зірка фільму "50 відтінків сірого" Дакота Джонсон стала одним з трьох облич рекламної компанії нового аромату Gucci Bloom, знявшись у ніжному відео разом з актрисою і моделлю Харі Неф і художницею Петрою Коллінз.

Ролик вже опублікували на офіційному YouTube-каналі модного Дому.

Автор парфума - новий креативний директор Gucci Алессандро Мікеле. На його думку, саме ці три дівчини якнайкраще здатні передати волелюбний і життєрадісний дух аромату.

У відео героїні купаються, п’ють чай, відпочивають серед величезної кількості квітів.

За задумом "батька" парфуму, Bloom має подумки переносити жінку з будь-якої точки планети у квітковий сад, переповнений неймовірними ароматами.

Популярні новини зараз
Повістку більше не принесуть: у липні звільнять від мобілізації ще три категорії чоловіків У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК Українцям встановили обмеження: не вдасться перевезти через кордон "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", хакери злили в мережу інтимні фотографії Дакоти Джонсон.